Reparaties

Offerte (ook voor de winkelier!)
Wanneer je via de mail een offerte van ons hebt ontvangen kun je op deze pagina je servicedienst bestellen.
Hierbij is het belangrijk dat je de adresgegevens invult die je ook per mail aan ons hebt doorgegeven.

Planning
Zodra je de servicedienst besteld hebt zullen we je aanvraag verwerken. Doordat we voortijdig jouw offerte hebben opgesteld
zal deze verwerking vlot verlopen. Onze servicedienst neemt binnen werkdagen contact met je op, zodat we een afspraak kunnen
inplannen. Uiteraard houden we rekening met jouw voorkeur voor dag/tijdstip.

Waar moet ik rekening mee houden?
Op dit moment houden onze monteurs extra maatregelen in acht, zoals het houden van voldoende afstand.
Voordat we bij je langskomen kun je al wel het volgende doen: 

  • Zorg voor voldoende werkruimte rondom het meubelstuk.
  • Zet breekbare spullen (zoals vazen, glaswerk) zoveel mogelijk aan de kant.
  • Een stroomaansluiting (stopcontact) in de buurt van de werkzaamheden wordt op prijs gesteld.
  • Een wateraansluiting (kraanwater) in de buurt van de werkzaamheden wordt op prijs gesteld.

Eventuele extra bijkomstigheden zullen vooraf worden besproken.
Heb je zelf nog wensen/opmerkingen/vragen? Geef die gerust aan ons door!
 

Ondernemer
Onze dealers, winkeliers en fabrikanten vergeten we natuurlijk niet. Zowel in de zaak, als bij jouw klant staan we je bij met:

  • Professioneel, onafhankelijk (!) advies.
  • Eenvoudige leerreparaties (krasjes).
  • Grote leerreparaties (gaten/spuitwerk).
  • Reiniging (stof/leder).
  • Project onderhoud.

Kijk even op de volgende pagina voor meer informatie: Zakelijk | Servicedienst.

 


Vragen?
Nieuwsgierig geworden en heb je een vraag? Neem gerust contact met ons op!
Kijk snel op de contactpagina of klik hier voor meer informatie. 

 

© 2010 - 2024 LCK Nederland | sitemap | rss