Algemene informatie

Service Plus Plan is een samenwerking tussen de POS service group® en LCK® Nederland BV. Feitelijk hebben we de expertise van POS® en LCK® gecombineerd tot een transparante service op hoog niveau. 
 

  

7 jaar lang | extra service

Met Service Plus Plan krijg je maar liefst 7 jaar extra service op nieuwe zitmeubelen. Denk aan hulp bij vlekken en een aanvullende fabrieksgarantie. Je geniet zorgeloos van je aankoop. Gaat er toch iets mis? Dan helpen wij je verder!

Service Plus Plan | certificaat

Wanneer je voor Service Plus Plan kiest ontvang je een persoonlijk service certificaat. Dit certificaat geeft je 7 jaar lang toegang tot uitgebreide service. Op het certificaat staat o.a. vermeld voor welke artikelen je deze service hebt afgesloten. Je vindt op het certificaat ook jouw persoonlijke inlogcode voor het klantportaal.

Vlekken | goed onderhoud is noodzakelijk

Een ongeluk zit in een klein hoekje en geen enkel materiaal is 100% vlekwerend. Gelukkig gaan de meeste vlekken er, met het juiste advies en de juiste LCK® reiniger, ook weer uit. Daarom is Service Plus Plan gekoppeld aan LCK® onderhoudsproducten. Met de LCK® onderhoudsset zorg je ervoor dat jouw meubels de beste zorg krijgen die ze verdienen.

Met de 1e hulpcatalogus en de vlekkentabel kun je direct na het ontstaan van vervuiling adeqaat reageren. Hierdoor voorkom je dat er een vlek ontstaat. Kom je er niet helemaal uit? Dan wordt je vakkundig geholpen door de professionals van POS® en LCK®. Indien nodig komen ze zelfs bij je thuis*!

Service | op locatie 

De ervaren POS® specialist komt aan huis, zonder voorij- of onderdeelkosten, en doet er alles aan om jouw klacht professioneel en kosteloos te verhelpen*: 

  • Bij vlekken in de bekleding
  • Verstevigen/opvullen van losse kussens en vaste zittingen als deze overmatig zijn ingezakt
  • Opspannen van de bekledingsstof bij overmatige plooivorming (indien mogelijk). Plooivorming is vaak een normale eigenschap en kan nooit helemaal uitgesloten worden.
  • Verwijderen van pilling (één maal gedurende garantieperiode, daarna ontvangst pillingapparaat)
  • Vastzetten van losse veren, veringslatten en/of verenclips
  • Gangbaar maken van bedieningsmechanieken (bijv. verstelbare fauteuils of banken)
  • Aanspannen van singelbanden of het plaatsen van nieuwe
  • Vastzetten en repareren van stiknaden, losgeraakte knopen en verbindingen
  • Verhelpen van kraakgeluiden
  • Brandgaatjes tot 1,5 cm
  • Oppervlakteschades bewerken d.m.v. Smart Repair (krassen, schuurplekken en gaten tot 1,5 cm groot)

*de exacte voorwaarden staan in jouw persoonlijk certificaat.

Onderhoud | LCK® producten

Nieuwe meubels blijven in topcondtie met de onderhoudsproducten van LCK®. Zorg voor regelmatig onderhoud zoals door LCK Nederland wordt geadviseerd. Dit kan met de onderhoudsset die je vanuit de winkel meegekregen hebt. Dezelfde set kun je in de winkel ook weer nieuw kopen.

5 sterren voor Service Plus Plan | ***** 

  1. Extra zekerheid voor je nieuwe zitmeubel;
  2. Professionele hulp bij vlekken;
  3. Professionele hulp bij calamiteiten;
  4. 7 jaar aanvullende fabrieksgarantie op de constructie;
  5. Maak gebruik van de gebundelde expertise van POS® en LCK®.

 


Vragen?
Heb jij vragen over deze pagina? Kijk dan even bij de FAQ, waarschijnlijk staat het antwoord op jouw vraag hier tussen!

© 2010 - 2024 LCK Nederland | sitemap | rss