Algemene informatie

 

Wat is Service Plus Plan? 

Service Plus plan is een 7-jarige aanvullende meubelservice en betreft een intensieve samenwerking tussen POS service group® en LCK® Nederland BV. Feitelijk hebben we de expertise POS® en LCK® gecombineerd tot een transparante service op hoog niveau.

Met Service Plus Plan krijg je maar liefst 7 jaar extra service op nieuwe zitmeubelen. Denk aan hulp bij vlekken, beschadigingen en vragen over onderhoud. We ondersteunen je zowel digitaal met advies, als fysiek op locatie met onze vakkundige servicemonteurs. Hierdoor kun jij doen wat je eigenlijk wilt doen met je meubels: zorgeloos genieten!

 

  


 

Hoe werkt het? 

Via de (meubel)winkel kun je ervoor kiezen om tijdens de aanschaf van jouw nieuwe zitmeubel gebruik te maken van 7 jaar extra service, oftewel: Service Plus Plan. De winkelier zorgt ervoor dat alle relevante gegevens omtrent jouw zitmeubel correct geregistreerd worden, hiervoor hoef je zelf dus niets te doen.

Certificaat
Nadat jouw registratie voltooid is ontvang je een persoonlijk service certificaat per mail. Dit certificaat geeft je 7 jaar lang toegang tot uitgebreide service. Op het certificaat staat o.a. vermeld voor welke artikelen je deze service hebt afgesloten. Je vindt op het certificaat ook jouw persoonlijke inlogcode voor het klantportaal.

Klantportaal
Via het klantportaal kun je jouw registratie volgen, ontvang je tips over onderhoud en kun je contact opnemen met de klantenservice. Dus mocht er iets aan de hand zijn, laat het ons weten! 

Direct inloggen?   ►  Klantportaal 

Vlekken

Een ongeluk zit in een klein hoekje en geen enkel materiaal is 100% vlekwerend. Gelukkig gaan de meeste vlekken er, met het juiste advies en de juiste LCK® reiniger, ook weer uit. Daarom is Service Plus Plan gekoppeld aan LCK® onderhoudsproducten. Met de LCK® onderhoudsset zorg je ervoor dat jouw meubels de beste zorg krijgen die ze verdienen.

Met de 1e hulpcatalogus en de vlekkentabel kun je direct na het ontstaan van vervuiling adeqaat reageren. Hierdoor voorkom je dat er een vlek ontstaat. Kom je er niet helemaal uit? Dan wordt je vakkundig geholpen door de professionals van POS® en LCK®. Indien nodig komen ze zelfs bij je thuis*!

Service op locatie

De ervaren POS® specialist komt aan huis, zonder voorij- of onderdeelkosten, en doet er alles aan om jouw klacht professioneel en kosteloos te verhelpen*: 

  • Bij vlekken in de bekleding
  • Verstevigen/opvullen van losse kussens en vaste zittingen als deze overmatig zijn ingezakt
  • Opspannen van de bekledingsstof bij overmatige plooivorming (indien mogelijk). Plooivorming is vaak een normale eigenschap en kan nooit helemaal uitgesloten worden.
  • Verwijderen van pilling (één maal gedurende garantieperiode, daarna ontvangst pillingapparaat)
  • Vastzetten van losse veren, veringslatten en/of verenclips
  • Gangbaar maken van bedieningsmechanieken (bijv. verstelbare fauteuils of banken)
  • Aanspannen van singelbanden of het plaatsen van nieuwe
  • Vastzetten en repareren van stiknaden, losgeraakte knopen en verbindingen
  • Verhelpen van kraakgeluiden
  • Brandgaatjes tot 1,5 cm
  • Oppervlakteschades bewerken d.m.v. Smart Repair (krassen, schuurplekken en gaten tot 1,5 cm groot)

*de exacte voorwaarden staan in jouw persoonlijk certificaat.

Onderhoud met LCK®

Nieuwe meubels blijven in topcondtie met de onderhoudsproducten van LCK®. Zorg voor regelmatig onderhoud zoals door LCK® Nederland wordt geadviseerd. Dit kan met de onderhoudsset die je vanuit de winkel meegekregen hebt. Dezelfde set kun je in de winkel ook weer opnieuw kopen. 

Benieuwd naar jouw LCK® onderhoudsset?   ►  Advies per fabrikant 

 


Vragen?
Heb jij vragen over deze pagina? Kijk dan even bij de FAQ, waarschijnlijk staat het antwoord op jouw vraag hier tussen!

 

© 2010 - 2025 LCK Nederland | sitemap | rss

Menu

Nederlands

Nederlands